Werkzaamheden VvE Beheer

 

 

  • Secretariaat:
  • Het voeren van een algemeen Secretariaat
  • Het uitschrijven van een Algemene Ledenvergadering (ALV) 1x per jaar
  • Het organiseren van de ALV
  • Het opstellen van de agenda, notuleren en uitwerken van de notulen van de ALV
  • Het verzenden van agenda’s en notulen
  • Het verzorgen van communicatie met leden per mail
  • Actualisatie inschrijving Kamer van Koophandel
  • Het onderhouden van contact met leden
  • Het verzorgen van alle correspondentie tussen bestuur en bewoners
  • Het voeren van de noodzakelijke correspondentie met notaris, makelaars e.d.
  • Bereikbaarheid tijdens kantooruren
  • Bereikbaarheid 24/7 in geval van calamiteiten(geen verplichting)

 

  • Ledenadministratie:
  • Het invoeren en actueel houden van het ledenadministratie in modern software systeem
  • Het verzenden van facturen aan bedrijfsmatige leden
  • Jaarlijks de voorzitter voorzien van een actuele ledenlijst
  • De voorzitter informeren inz. nieuwe leden en opzeggingen
  • Kennismakingsbezoek bij aanvang opdracht.

 

  • Financiële Administratie:
  • Het voeren van een grootboekadministratie
  • Het verwerken en incasseren van de ledenbijdrage
  • Het maken van een jaarrapportage Balans, V&W rekening
  • Het maken van een begroting voor het nieuwe boekjaar
  • Boekjaren lopen van 1 januari t/m 31 december
  • Het openen en beheren van de Bank- en/of spaarrekeningen
  • Het betalen van rekeningen e.d. tot een bedrag van € 5.000,00, daarboven betalingen verrichten na akkoord van de penningmeester
  • Het opnemen van actuele banksaldi in de notulen van de ALV
  • Het inschakelen van incassobureau en/of deurwaarder.
  • Het verstrekken van administratieve gegevens bij verkoop aan notaris en makelaar.
  • Het administreren van lopende overeenkomsten w.o. verzekeringen.
  • Het archiveren van de administratieve en andere stukken conform de wettelijke bewaartermijnen.

 

  • Technisch Beheer:
  • Het aanvragen, beoordelen, afsluiten, beheren  en bewaken van       
  • Het inschakelen van aannemers en installateurs in geval van calamiteiten.
  • Het uitvoeren van regulier onderhoud.
  • Het aanvragen en beoordelen van offertes voor groot onderhoud (niet inclusief)
  • Het opdragen van groot onderhoud (niet inclusief).
  • Het begeleiden van de uitvoering van groot onderhoud. (niet inclusief)
  • Het verzorgen van schademeldingen, afhandeling van schades met betrokkenen, verzekeringsmaatschappijen en schadeherstellers.      
  • Opzetten Meerjarenonderhoudsplan – 8 jaar.
  • Herziening MJOP elke 5 jaar.
  • Bezoekfrequentie 1x per jaar